W filmiku pokazuje przykładową strategię publikacji utworu w internecie

Każdą premierę i akcję promocyjną traktuję jak trening przed kolejną. Jest to trening nie tylko dla mnie ale także dla całego zespołu produkcyjnego i muzycznego. Trening naszej współpracy przy realizacji projektu. Jest to także czas tworzenia schematów komunikacji z fanem zespołu tak aby przyzwyczajać naszego odbiorcę do nas.

Wnioski, narzędzia i profesjonalizm

Po każdej premierze następuje świętowanie ale także podsumowanie działań. Sprawdzam narzędzia analityczne aby dowiedzieć się z jakiego źródła pochodziło najwięcej ruchu. Ruch z jakiego źródła był najskuteczniejszy. Dane interesujące nas to także informacja o miastach z których pochodzą nasi słuchacze oraz wszelkie inne informacje dotyczące naszego słuchacza. Jest to możliwe po odpowiednim skonfigurowaniu narzędzi analitycznych.

Dzięki statystykom wiemy, które inwestycje w reklamę były właściwe a które były błędne i nie potrzebne. Są to informacje istotne dla kolejnych przyszłych działań promocyjnych i premierowych.

Jeśli chcesz otrzymać mapę którą omawiam to odezwij się do mnie na messengerze. Pozdrawiam!